Ziemia moich przodków

Organizacja sesji

Liczba sesji: Fabuła jest możliwa do rozegrania w 5 i nie jest to wykluczone, ale wyjdzie pewnie koło 10.
Czas trwania jednej: optymalnie 6-8 godzin, nie organizuję sesji poniżej 4 godzin
Możliwe dni: sobota, niedziela, poniedziałek, wtorek
Godziny: [12; 21], poniedziałek i wtorek raczej [14; 21]
Częstotliwość: co 1-2 tygodnie
Przerwa wakacyjna: jeżeli nie rozegramy gry do końca czerwca, wznawiamy od października
Miejsce: Wrocław, Borek

Zastrzegam, że po pierwszej sesji zmiana składu będzie bardzo kłopotliwa (duże znaczenie znajomości wydarzeń poprzednich sesji w kolejnych, trudność z włączeniem nowych postaci i odłączeniem starych), stąd proszę o deklaracje udziału w kampanii w całości. Jeżeli będzie nam się razem dobrze grało, możemy potem zagrać w coś innego lub (o ile przebieg fabuły na to pozwoli) stworzyć nową kampanię jako kontynuację tej.

O grze

Krótka (rzędu 5-10 sesji) kampania o elfach
System: Dungeons & Dragons
Realia: Zapomniane Krainy
Edycja: 3.3 (3.0 i 3.5 ze zmianami)
Czas i miejsce w grze: Cormanthor 1372 RD
Dopuszczalne rasy: elf lub półelf (bez drowów i wodnych elfów)
Poziom początkowy: 6
Prawdopodobna liczba awansów: 3
Ilość złota: 13 000 sz

Dotychczasowe postacie graczy to elf słoneczny kapłan 3/czarodziej 3 Sehanine i łotrzyk człowiek 6 (wg początkowych założeń jeden człowiek mógł być). Postacie powinny być związane z elfią kulturą i móc współpracować z kapłanem elfickiej bogini. Charakter dowolny nie-zły, choć wskazane raczej bliższe CD. Optymalnie, by postać za bóstwo opiekuńcze miała któreś z elfiego panteonu.
Jest to opcjonalne, ale szczególnie mile widziana byłaby postać dająca potencjał do wzbogacenia sesji odrobiną liryki w dowolnej formie (poeta, czy pieśniarz, nie koniecznie z poziomami barda), ponieważ otwierałaby możliwość wprowadzenia powiązanego, moim zdaniem ciekawego motywu.

Podręczniki podstawowe: D&D 3.0
Podręczniki dodatkowe: Kompendium Śmiałków oraz wszystkie wydane w Polsce do edycji 3.0 i 3.5 wyjąwszy te tytuły: Bóstwa i Półbogowie, Czarci Foliał, Krainy Wschodu, Księga Plugawego Mroku. Po konsultacji mogę zgodzić się na wprowadzenie niektórych innych z legalnie udostępnionych w sieci materiałów.

Modyfikacje zasad: D&D 3.3. Klasy prestiżowe w większości z 3.5, o ile taka wersja istnieje po polsku, ogółem możliwe pewne niewielkie zmiany (w większości dostosowujące je do 3.3). Podobnie w przypadku przedmiotów magicznych, szczególnie premie do umiejętności liczone wg zasad 3.5. Poza tym w grze nie występują puklerze (mogą być na mechanice małych tarcz), kosy, egzotyczna broń podwójna.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz